20160923_161250-1

Je tu podzim a již druhým rokem vyrážíme na malý výlet po vlastech Českých a tentokráte i směr Německo. Naše sestava j e stejná Já Vladimír Kulštejn ,Láďa Račák a Petr Marek.  Vyrážíme v pátek 23.září ráno směr Barbora počasí je nádherný babí léto no paráda. Nejdříve se jedeme ubytovat do kempu OSEK . Bohužel na základně na Barboře je celý víkend plno. Tak jsme našli alternativu né moc daleko.

20160924_084605

K vodě dorážíme okolo 11 hodiny a vypadá čistě.  Tak šups tam dokud tu nejsou žádné potápky. Odpoledne tu má už být plno. Oblékáme a okolo půl dvanácté jsme už ve vodě. Ze začátku to vypadá dobře ale pak okolo 5m začíná mlíko které houstne a houstne. Plavu 20cm od Láďi Račáka a nevidím ho. Fuj fuj hnus  klesáme na 20m a konečně se voda vyčistila. Čím hlouběji klesáme tím je voda čistší. Okolo policajty je už vidět úžasně točíme to okolo stanu a jedem dál. Na 43m nacházíme další plošinu se starým počítačem. Odtud to už bereme pomalu vzhůru po strmé stěně. Naštěstí je vše dobře vyvázané a Láďa navigátor se nikde neztratí. Končíme na plošině s telefonem pak už jen prolézt lesík a šup v vody.  Tam dole to docela studělo. Naštěstí suché obleky byli tentokráte opravdu suché a né jako při posledním jarním výletu.

20160923_160607-1

Odpoledne to vyrážíme vyzkoušet kousek dál až za nudistickou pláž. Spouštíme kompresor a plníme lahve ,mezi tím se nám pěkně rozhořívá grill tak do sebe hodíme kousek masa a pak zas do vody. Zkoušíme to v zadní části od nudistické pláže  a je to naprostý propadák. Voda kalná jak prase no hrůza. Já osobně po 15 minutách končím otáčím to zpět. Navíc ještě zjišťuji že jsem ztratil jedno zátěžové olovo. A celou cestu si říkám co je sakra špatně teďka se mi plave nějak divně. Sáhnu v levo a olovo v čudu. No ještě že se to stalo tady v mělké vodě. Plavu zpět a přemýšlím kdepak spadlo. A bylo kousek od mola ,můj skok do vody nepřežilo šití na kapse. No našlo se a pár nití se zpraví. Lezu ven a shazuju ze sebe u auta věci a jdu si zaplavat trošku se zchladit.Kluci jsou ještě ve vodě tak tam aspoň na ně počkám. Dojmy z druhého ponoru máme všichni stené stálo to úplně za prd. Je před šestou hodinou balíme věci a jedeme na OSEK.

Je sobota ráno a vyrážíme směr  Drážďany  na Horku. Tam si určitě zpravíme chuť. Ale to až v dalším příspěvku.